လာမည့္
၂၀၄၀ ျပည့္ႏႇစ္အမီ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္းအသစ္ ငါးခု
ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ''မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ
စီမံကိန္း'' တြင္ အဆိုျပဳခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။
လက္ရႇိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုုင္ႏႈန္းသာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ အေပၚအား မႇီခိုအသံုးျပဳေနရေၾကာင္း၊ လာမည့္ ၂၀၄၀ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ ရာခိုင္ႏႈန္း ၃၀ မႇာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား မႇီခို အသံုးျပဳလာမည္ဟု ခန္႔မႇန္းထားေၾကာင္း၊ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ လက္ရႇိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏႇင့္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ''မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိ ဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္း'' တြင္ အဆိုျပဳထားျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စနစ္တြင္ လက္ရႇိ ရထားလမ္းေၾကာင္း သံုးခုႏႇင့္ လမ္းခြဲငါးခုရႇိၿပီး စုစုေပါင္း ၁၄၈ ဒသမ ၃ ကီလိုမီတာ ရႇည္လ်ားၿပီး ဘူတာေပါင္း ၈၀ ခန္႔ရႇိေၾကာင္း၊ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည့္ ရထားလမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခု အပါအ၀င္ လာမည့္ ၂၀၄၀ အေရာက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္း ရႇစ္ခု ရႇိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏႇင့္ ရထားလမ္းအရႇည္ စုစုေပါင္းမႇာ ကီလိုမီတာ ၃၅၀ ရႇိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္းေရးစနစ္တြင္
အိုေဟာင္းေနေသာ ဘတ္စ္ကားမ်ားအား လူဦးေရ က်ပ္တည္းစြာျဖင့္ မလံုမျခံဳ
စီးနင္းေနရေၾကာင္း ဘတ္စ္ကား အသံုးျပဳသူ ခရီးသည္မႇာ ၿမိဳ႕ေနလူထု၏ ၈၅
ရာခိုင္ႏႈန္း ျဖစ္ေနသည္။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ရထားသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား
အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းျဖင့္ ရထားအေပၚ မႇီခိုသူ ရာခိုင္ႏႈန္း ၃၀
ရႇိလာမည္ဆိုလွ်င္ ဘတ္စ္ကားအသံုးျပဳမႈ ေလ်ာ့က်သြားမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
ရထားစနစ္ တိုးျမႇင့္ရန္ အဆုိျပဳထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ရထားလမ္းေၾကာင္း
အသစ္မ်ားအျပင္ မိုးပ်ံရထားလမ္းမ်ား၊ LRT ကဲ့သို႔ အဆင့္ျမင့္ မီးရထားလမ္း
တည္ေဆာက္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္းလည္း ''မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး
မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္း'' ၏ ၿမိဳ႕ျပသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး အေျခအေန ေဖာ္ျပခ်က္အရ
သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးရႇိ ဘူတာတစ္ခုတြင္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေစာင့္ေနသူမ်ားကို ေတြ႕ရစဥ္
EMG
လက္ရႇိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုုင္ႏႈန္းသာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ အေပၚအား မႇီခိုအသံုးျပဳေနရေၾကာင္း၊ လာမည့္ ၂၀၄၀ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ ရာခိုင္ႏႈန္း ၃၀ မႇာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား မႇီခို အသံုးျပဳလာမည္ဟု ခန္႔မႇန္းထားေၾကာင္း၊ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ လက္ရႇိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏႇင့္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ''မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စနစ္တြင္ လက္ရႇိ ရထားလမ္းေၾကာင္း သံုးခုႏႇင့္ လမ္းခြဲငါးခုရႇိၿပီး စုစုေပါင္း ၁၄၈ ဒသမ ၃ ကီလိုမီတာ ရႇည္လ်ားၿပီး ဘူတာေပါင္း ၈၀ ခန္႔ရႇိေၾကာင္း၊ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည့္ ရထားလမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခု အပါအ၀င္ လာမည့္ ၂၀၄၀ အေရာက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္း ရႇစ္ခု ရႇိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏႇင့္ ရထားလမ္းအရႇည္ စုစုေပါင္းမႇာ ကီလိုမီတာ ၃၅၀ ရႇိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္းေရးစနစ္တြင္
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးရႇိ ဘူတာတစ္ခုတြင္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေစာင့္ေနသူမ်ားကို ေတြ႕ရစဥ္
EMG