အင္တာနက္မွသင္ဆရာၿမင္ဆရာႏွင့္မိတ္ေဆြအားလံုးကိုဧရာဝတီသားမွေႏြးေထြးပ်ဴငွာစြာၾကိဳဆိုပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ၿမင္ဆရာမ်ားၿဇစ္ၾကေသာအလင္ေရာင္ၾကယ္မ်ားမေလးရွားကဆရာကိုေဂၚလီ၊ထိုင္းႏိုင္ငံမွကေနာင္သားေလး၊ဘေလာ့ခရီးသည္၊ညီေနမင္း၊ဦးေဇာ္၊ေမာင္ေစတနာႏွင့္အင္တာနက္မွဆရာသမားမ်ားအားလံုးကိုေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါပဲခင္ဗ်ာ၊၊

15 May, 2013

ခရီးသည္ေတြကိုစိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ေန႕စဥ္ျဖစ္ေစေသာယာဥ္ေနာက္ လုိက္မ်ား

ေန႔စဥ္ကုိယ္ပုိင္ကားမစီးႏုိင္ သူမ်ား၊ ယာဥ္ေၾကာအလုိက္ကား ဒုကၡခံေနၾကရသည္။ တစ္လတစ္ ႀကိမ္ရန္ကုန္လာၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ စာေရးဆရာအသင္းသို႔ အစည္း အေ၀းတက္ေရာက္ေနရတဲ့ စာ ေရးဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ္ပုိင္ကားမရွိတဲ့ဘ၀မွာ ဂ်ာနယ္တုိက္၊ သတင္းစာတုိက္၊ စာေပဗိမာန္တုိ႔သို႔သြားတုိင္း ရန္ ကင္းနယ္ေျမမွ ကားလုိင္းမ်ားရဲ႕ ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ား၏
လမ္းေပၚေျပးဆြဲေနေသာ ကားလုိင္းမ်ားမွ မွတ္သားဖြယ္ ထြက္ေပၚလာေသာ““နံနက္ခင္း ၾသ၀ါဒ””စကားမ်ားကား ““တည့္ တည့္မတုိးနဲ႔၊ ေစာင္းတုိးၾက”” ““ခင္ ဗ်ားတုိ႔ လူစကားနားမလည္ဘူး လား””၊ ““အထဲေရာက္ေအာင္၀င္၊ မွတ္တုိင္မေရာက္ခင္ ႀကိဳေျပာ”” စတဲ့ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕ေသာ စကားမ်ားကို သာယာနာေပ်ာ္ ဖြယ္အပ္ေၾကာင္းထပ္ၾကားေနရ တာျဖင့္ ဆယ္စုႏွစ္တစ္စုမက ၾကာျမင့္ခဲ့ပါၿပီ။

ခရီးသြားျပည္သူေတြသြားလာ မႈလြယ္ကူေရးအတြက္ ႏုိင္ငံေတာ္ ႏွင့္ ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေရးက ေန႔စဥ္သြားလာေနၾက ေသာ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အတြက္ ကားစီးေရမ်ားတုိးၿပီး ေဆာင္ရြက္ေနၾကေသာ္လည္း ႐ုံး သြား႐ုံးျပန္ခ်ိန္မ်ားမွာ ကားဒုကၡ က အနည္းႏွင့္အမ်ားခံစားေနၾက ရဆဲပင္။

ကားခကုိ လမ္းပုိင္းအလုိက္ ၅၀၊ ၁၀၀၊ ၁၅၀၊ ၂၀၀ က်ပ္ အသီးသီးေတာင္းခံရန္ ကား အတြင္းအမုိးႏွင့္ နံရံေတြမွာကပ္ ထားသည္။ မေက်နပ္လွ်င္ ဆက္ သြယ္တုိင္ၾကားရန္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား လည္း ေရးကပ္ထားသည္။

သို႔ေသာ္ ““စကားနည္း ရန္စဲ”” သေဘာထားၾကၿပီး ခရီး သည္ အမ်ားစုကတုိင္ၾကားျခင္း မျပဳၾက။ အထူးယာဥ္လုိင္းမ်ားက က်ပ္ ၂၀၀ျဖင့္ ပံုေသႏႈန္းအဖုိး အခယူၿပီး ေျပးဆြဲေနၾကေသာ္ လည္း ထုိင္ခံုေနရာမရဘဲ တန္း ကိုဆြဲကိုင္ၿပီး လုိက္ပါေနၾကရ သည္။ အခေၾကးေငြထုိက္ထုိက္ တန္တန္ ေပးေဆာင္ထားရေသာ္ လည္း စီးနင္းလုိက္ပါရာ၌ အဆင္ မေျပမႈမ်ားေတြ႕ၾကရသည္။

ယာဥ္ခ်င္းၿပိဳင္ဆုိင္ေမာင္းႏွင္ မႈလိႈင္းဂယက္မွာ အျပစ္မဲ့ခရီး သြားျပည္သူေတြ ဘုရားတၿပီး ရင္တမမျဖင့္ စီးနင္းၾကရေသာ ဒုကၡက မေသးလွပါ။
ေရွ႕ကားကို ေက်ာ္တက္ခ်င္ ေသာစိတ္ ေနာက္ကားကကုိယ့္ ကုိ မေက်ာ္လႊားေစခ်င္ေသာစိတ္ မ်ားျဖင့္ ကားခ်င္းယွဥ္ၿပိဳင္ေမာင္း ႏွင္ေနၾကေသာ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား လက္၀ယ္ မိမိအသက္ကုိ ၀ကြက္ အပ္ထားၾကရေသာ ခရီးသြား ျပည္သူေတြရဲ႕ ဒုကၡမ်ားကို သက္ ဆုိင္ရာဌာနအႀကီးအကဲမ်ား သိရွိ ေစခ်င္ပါသည္။

မွတ္တုိင္မွာ ၾကာၾကာမရပ္ ဘဲ ဆင္းမည့္ခရီးသည္ကို မွတ္ တုိင္ႀကိဳေျပာၿပီး အတင္းအေျပး အလႊားဆင္းေစသည္။ အဆင္း ေနာက္က်သည့္ ခရီးသည္၊ တံခါး ေပါက္နားႀကိဳတင္မေရာက္သည့္ ခရီးသည္မ်ားကို ႐ိုင္းစုိင္းစြာ မာန္ မဲေငါက္ငန္းၾကေသးသည္။ မွတ္ တုိင္တြင္မရပ္၊ မွတ္တုိင္ေက်ာ္မွ သာ ရပ္ေပး၍ ဆင္းရသည့္ဒုကၡ၊ ကားစပယ္ယာယာဥ္ေနာက္လုိက္ မ်ားေျပာခ်င္သလုိေျပာဆုိျခင္း မ်ားကိုခံရၿပီး သူတုိ႔ဆင္းခုိင္းသည့္ ေနရာမွသာ ဆင္းရသျဖင့္ ခရီး သြားျပည္သူမ်ားဖက္က လြန္စြာ မွ အဆင္မေျပျဖစ္ၾကရပါသည္။အခ်ိန္တုိနာရီပုိင္းအတြင္း သတင္း စာတုိက္၊ ဂ်ာနယ္တုိက္မ်ားသုိ႔ သြားလာရေသာဒုကၡက လစဥ္ တစ္လတစ္ႀကိမ္ မလြဲမေသြ ၾကံဳ ေတြ႕ေနရသည္။

ယာဥ္ကားလုိင္းေပၚမွာ လူ ပိုတင္ေဆာင္၊ သတ္မွတ္ေစ်းႏႈန္း ထက္ပိုေတာင္းေနၾကသည္ကို ေတြ႕ေနရသည္။ ယာဥ္လုိင္းတုိင္း မွာ ယာဥ္စစ္ေဆးေရးမွဴးမ်ား ထားရွိေသာ္လည္း ထုိနည္းလည္း ေကာင္းသာ။
ခရီးသည္အမ်ားစု၏ ဒုကၡ ကို ကုိယ္ခ်င္းစာတရားရွိရွိျဖင့္ စိတ္ခ်မ္းေျမ့ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေပးႏုိင္ၾကပါေစဟု ဆႏၵျပဳလုိက္ မိပါသည္။

ခင္ေမာင္ညိမ္း
The Hot News

အပါတ္စဥ္တင္သမွ်ပို႕စ္မ်ားေခါင္းစဥ္အတိုင္းကလစ္၍ဖတ္နိုင္ပါတယ္

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...