အင္တာနက္မွသင္ဆရာၿမင္ဆရာႏွင့္မိတ္ေဆြအားလံုးကိုဧရာဝတီသားမွေႏြးေထြးပ်ဴငွာစြာၾကိဳဆိုပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ၿမင္ဆရာမ်ားၿဇစ္ၾကေသာအလင္ေရာင္ၾကယ္မ်ားမေလးရွားကဆရာကိုေဂၚလီ၊ထိုင္းႏိုင္ငံမွကေနာင္သားေလး၊ဘေလာ့ခရီးသည္၊ညီေနမင္း၊ဦးေဇာ္၊ေမာင္ေစတနာႏွင့္အင္တာနက္မွဆရာသမားမ်ားအားလံုးကိုေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါပဲခင္ဗ်ာ၊၊

19 May, 2013

ဖ်ာပုံတံတား အဆင္းမွ သတိထား ေမာင္းႏွင္ရမည့္ အႏၱရာယ္ေကြ႔

ဧရာဝတီတုိင္း ေဒသႀကီး ဖ်ာပုံၿမိဳ႕တြင္ ရွိေသာ ဖ်ာပုံတံတားႀကီး ၏ တံတား တည္ေဆာက္ထားပုံသည္ အေရွ႕ဘက္ ေဒးဒရဲၿမိဳ႕နယ္ အုန္းပင္ေက်းရြာ ဘက္ျခမ္း တံတာ ေျခဆင္းမွာ ဖ်ာပုံ-ရန္ကုန္ကားလမ္း အတုိင္း ေျဖာင့္တန္းစြာ ေဖာက္လုပ္ထားၿပီး အေနာက္ဘက္၊ ဖ်ာပုံၿမိဳ႕ဘက္ျခမ္းတြင္ (၃)ရပ္ကြက္ (၁)လမ္းမွစတင္၍ ေအာင္သုခ(၁) ျဖတ္လမ္းနား အေရာက္တြင္ အေဝးေျပး ကားလမ္းဘက္သုိ႔ ၉ဝ ဒီဂရီ ေထာင့္ ခ်ဳိး ေကြ႕ထားေသာ ပုံစံအတုိင္း တည္ေဆာက္ေပးထားရာ တံတား ေျခဆင္းမွာ ထုိေနရာတြင္ ႐ုတ္တရက္ ခ်ဳိးေကြ႕ရသျဖင့္ ကားမ်ား၊ ဆုိင္ကယ္မ်ား ႐ုတ္တရက္ အရွိန္မထိန္း ႏုိင္ျခင္းေၾကာင့္ အရွိန္လြန္၍ တံတားလက္ရန္းေက်ာ္မွ ေက်ာ္လြန္ျပဳတ္က်ကာ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈျဖင့္ လူေသမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနသည္မွာ ႏွစ္အတန္ ၾကာေနၿပီျဖစ္သည္။

ဖ်ာပုံၿမိဳ႕ေန ျပည္သူတစ္ဦးက ''အခုလုိ ျဖစ္ေနတဲ့ တံတားရဲ႕ အႏၲရာယ္ေကြ႕ မွာ သတိေပးဆုိင္းဘုတ္ကို လိုအပ္ေသာ ေနရာနဲ႔ ေပအကြာအေဝးကုိ တြက္ခ်က္ရန္ ျပန္လည္စုိက္ထူ ေပးသင့္ၿပီး တံတားအတက္မွာ ဆယ္ဘီးကား တစ္စီးလုံး ျပဳတ္က်ဖူးတဲ့ သာဓကရွိတဲ့ အတြက္ လုိအပ္ပါက သတိေပး ဆုိင္းဘုတ္ကုိ အဆင္းဘက္တစ္ခုတည္း မဟုတ္ဘဲ အတက္ဘက္မွာပါ စုိက္ထူ ေပးသင့္ပါတယ္။ ဒါမွသာ ရပ္ေဝးက လာတဲ့ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား ဒီေနရာ အႏၲရာယ္ေကြ႕ကုိ ေရာက္တဲ့အခါ သတိထားၿပီး အရွိန္ေလွ်ာ့ ေမာင္းႏုိင္မွ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါ တယ္''လုိ႔ ေျပာသည္။

တံတားေျခဆင္း၏ ၉ဝ ဒီဂရီ အႏၲရာယ္ေကြ႕တြင္ လုိအပ္ေသာ သတိေပး ဆုိင္းဘုတ္မ်ား အျပင္ တံတားလက္ရန္းတြင္ ေရာင္ျပန္ျပားမ်ား၊ အျခားလုိအပ္ေသာ အေထာက္အကူ ပစၥည္းမ်ားကုိ တပ္ဆင္ေပးထား သင့္ေၾကာင္း၊ သုိ႔မွသာ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား သတိထား ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မွာျဖစ္ၿပီး ဖ်ာပုံၿမိဳ႕သူ၊ ၿမိဳ႕သားမ်ားအျပင္ အျခားၿမိဳ႕နယ္ အသီးသီးမွ လာေရာက္ေသာ ခရီးသြားမ်ား အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းႏုိင္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဖ်ာပုံ ၿမိဳ႕ေန ျပည္သူမ်ားက ေျပာဆုိလ်က္ရွိသည္ကုိ သိရသည္။

ျမ၀တီ

အပါတ္စဥ္တင္သမွ်ပို႕စ္မ်ားေခါင္းစဥ္အတိုင္းကလစ္၍ဖတ္နိုင္ပါတယ္

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...