အင္တာနက္မွသင္ဆရာၿမင္ဆရာႏွင့္မိတ္ေဆြအားလံုးကိုဧရာဝတီသားမွေႏြးေထြးပ်ဴငွာစြာၾကိဳဆိုပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ၿမင္ဆရာမ်ားၿဇစ္ၾကေသာအလင္ေရာင္ၾကယ္မ်ားမေလးရွားကဆရာကိုေဂၚလီ၊ထိုင္းႏိုင္ငံမွကေနာင္သားေလး၊ဘေလာ့ခရီးသည္၊ညီေနမင္း၊ဦးေဇာ္၊ေမာင္ေစတနာႏွင့္အင္တာနက္မွဆရာသမားမ်ားအားလံုးကိုေက်းဇူးအထူးတင္လွ်က္ပါပဲခင္ဗ်ာ၊၊

18 March, 2015

ဦးပၪၨင္းဦးေက်ာ္ဟိန္းရဲ ႔ စိတ္ အေၾကာင္းေဆြးေႏြးပြဲၵ

"ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကမွာ အလင္းလက္ဆံုး အနုပညာရွင္ ဘဝနဲ႔အကယ္ဒမီဆုမ်ားစြာကိုပိုင္ဆိုင္ခဲ့သူ၊တပ္မက္ တြယ္တာစရာ ထင္ရွားသူဘဝနဲ ့မိသားစုကိုအျပီး တိုင္ ခြဲခြာလို ့ေတာထြက္ရဟန္းအျဖစ္သကၤန္းဝတ္ခါသာသနာ့ ေဘာင္သို႔ဝင္ ေရာက္သြားခဲ့ျပီးအရွင္ကိတၱိသာရဘြဲ႔မည္ရ (လူ႔ဘဝမွ ထင္ရွားခဲ့တဲ့နာမည္နဲ႔ လူအမ်ားႏႈတ္က်ိဳးေခၚေဝၚေနဆဲရွိသူ) ဦးပၪၥင္းေက်ာ္ဟိန္းရဲ ႕ ၾသစေၾတး လ်ႏိုင္ငံဆစ္ဒနီၿမိဳ႕မွာျပဳလုပ္ခဲ့ တဲ့တရားေဆြးေႏြးပြဲ႐ုပ္သံ ကလစ္ တစ္ခုကိုအင္တာနက္ youtube
မွာ ေတြ႕ရွိရလို႔ ၿပီးခဲ့တဲ့အပတ္ေဟာေျပာပြဲမ်ားနဲ႔ စပ္လ်ဥ္းတဲ့အထူးျပဳအခ်ပ္ပို စာေစာင္မွာေဖာ္ျပခဲ့ပါ တယ္။ ႐ုပ္သံဖိုင္မွာအခမ္းအနားမွဴးက ဦးပၪၥင္းကိုလူ႔ဘဝကထင္ရွားတဲ့အမည္နဲ႔တြဲကာ ဦးပၪၥင္း ဦးေက်ာ္ဟိန္းလို႔ ေၾကညာေပးထားတဲ့အတြက္လည္း 'ဦးပၪၥင္းဦးေက်ာ္ဟိန္းရဲ႕ စိတ္အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးပြဲ' ရယ္လို႕ ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္ အတဲြ(၁၉)၊ အမွတ္(၁ဝ)ရဲ႕ေဟာေျပာပဲြအထူးျပဳသတင္းလႊာမွာေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ဦးပၪၨင္း ဦးေက်ာ္ဟိန္းမွ တရားနာ ပရိသတ္တစ္ဦးရဲ႕ ေမးျမန္းခ်က္ကုိ ျပန္လည္ေျဖၾကားမႈကို အခုအပတ္မွာ ေဖာ္ျပလုိက္ပါတယ္။
=========================================
ေမး- ေနာက္ဘဝရွိခဲ့ရင္ ႐ုပ္ရွင္ မင္းသားဘဝကိုလိုခ်င္ပါသလား။ ရဟန္းဘဝကိုလိုခ်င္ပါသလား၊ မင္းသားဘဝတစ္ဝက္၊ရဟန္းဘဝ တစ္ဝက္ကိုလိုခ်င္ပါသလား။

ေျဖ- ဘာမွ မလိုခ်င္ပါဘူး။ ေမးတဲ့ လူလည္း ေက်နပ္သြားေအာင္ ဦးပၪၥင္းေျဖႏိုင္တာက ဒီရဟန္းဘဝမ ျဖစ္ခင္က ၂ဝဝဝခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ ၄ ရက္ေန႔မွာတိုင္းျပည္ကို အတိအလင္း ေၾကညာတယ္။ ၂ဝဝ၈ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ ဘာလ ၄ရက္ေန႔ ည၁၂နာရီမွာ ေက်ာ္ဟိန္းဆိုတာႀကီးကို စြန္႔လႊတ္ မယ္ဆိုေတာ့ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားေတြျဖစ္ ၿပီး ေယာက္ယက္ေတြ ခတ္ကုန္တယ္။ ဟုတ္လို႔လား ဒီလူႀကီးက သိပ္ ထြင္တယ္။ စတန္႔ထြင္နည္းတစ္မ်ဳိး ပဲ။ တခ်ဳိ႕ေတြကလည္း ဒီေကာင္ႀကီး ၂ဝဝ၈ခုႏွစ္ထိ ခံပါ့မလား။ ရွစ္ႏွစ္ ေတာင္ က်န္ေသးေတာ့ ဒီအသံေတြ က ဦးပၪၥင္းဘဝကို ပိုၿပီးေတာ့ ခိုင္မာ ေအာင္အသံေတြထြက္လာတယ္။ ဦးပၪၥင္း ရဟန္းျဖစ္သြားတယ္။ ရဟန္း ျဖစ္သြားတဲ့အခါမွာ ဟိုဘက္ဘဝကို ျပန္ၿပီး တြက္တာေတြ၊ႏွေျမာတာေတြ ဒီရွိတဲ့အထဲမွာပါသြားၿပီး ဦးပၪၥင္း ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို သြားေတာ့မယ့္ ၂ဝဝ၈ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ ၅ရက္ေန႔ မနက္အိပ္ရာႏိုးေတာ့ ဘုန္းႀကီး ေက်ာင္းကို ရဟန္းဘဝသြားေတာ့ မယ္ဆိုေတာ့ဦးပၪၥင္းအခန္း၊ ဦးပၪၥင္း အိပ္ရာ၊ ဦးပၪၥင္းႏႈတ္ဆက္တယ္။ ဒီ အခန္းကိုဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လာခြင့္ မရွိေတာ့ဘူးေနာ္။ ေသခ်ာရဲ႕လား ေသခ်ာတယ္။ဦးပၪၥင္းက ေက်ာ္ဟိန္း ဆိုၿပီးဘဝကို ထူေထာင္လိုက္တဲ့ ေန ရာမွာ ဦးပၪၥင္းက ပညာမတတ္ဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ ေလာကကို အရြဲ႕တိုက္ၿပီး နံပါတ္တစ္ျဖစ္ခ်င္တယ္ကြာလို႔ လုပ္ လိုက္တယ္။ဦးပၪၥင္းအခန္းထဲမွာ တီ ဗီ ခုနစ္လုံးရွိတယ္။ ခုနစ္ခုစလုံးဖြင့္ ထားတယ္။ ခုနစ္ခုစလုံးလိုက္ၾကည့္ တယ္။ မေအာင္ျမင္ဘူး။ တစ္ခုတည္း ပဲ ၾကည့္လို႔ရတယ္။ အဲဒီမွာ ဦးပၪၥင္း သေဘာေပါက္သြားတယ္။ စိတ္ဆို တာ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား တစ္ခုပဲ လုပ္တယ္။ အဲဒီတစ္ခုကလည္း ခဏ ေလးနဲ႔ေပ်ာက္သြားတယ္။ငါ အဓိပၸာယ္မဲ့တာေတြ ေလွ်ာက္ လုပ္ တာလဲ။
မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ၿပီး ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေမး၊ ကိုယ့္ဟာ ကိုယ္ေျဖေနတာေတြ ပိုက္ဆံရွိလို႔ ငါ လုပ္ခ်င္တာလုပ္တယ္၊ ဘာျဖစ္လဲ ကြာ၊ ရယ္စရာႀကီး အဲဒါေတြကို ျဖတ္ တာ။ မွန္ၾကည့္ေသးတယ္။ ဦးဇင္းက တစ္အိမ္လုံး မွန္ေတြ ကပ္ထားတာ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲသိလား။ဟိတ္ေကာင္ မင္း ႐ိုးသားရဲ႕လား၊ေမးခြန္းေတြ တစ္ခ်ိန္ လုံးေမးေနတာ။ဦးပၪၥင္းဘဝကို ျဖတ္ သန္းခဲ့ခ်ိန္တုန္းက ဦးပၪၥင္းက ႐ိုး သားတယ္။ ညာမစားခဲ့ဘူး။ သူ႔ဟာ သူႀကိဳက္တာေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူး။ ဦးပၪၥင္းေသခ်ာလုပ္တယ္။ သူမ်ား ပိုက္ဆံကို ဦးပၪၥင္းေစ်းႀကီးတယ္ေလ။ ေန႔တိုင္းေန႔တိုင္း အခ်ိန္တိုင္း အခ်ိန္ တိုင္းက ထုတ္လုပ္သူ တန္ေအာင္ လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ အဲဒီမွန္ေတြ သူမ်ားေတာ့ မသိဘူး။ ဦးပၪၥင္းက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္႐ိုးသားတယ္။ ဦးပၪၥင္း ႐ိုက္တဲ့ ကားေတြက အဓိပၸာယ္ မရွိရင္ မ႐ိုက္ဘူး။ စိတ္ကူးယဥ္ဇာတ္ လမ္းေတြ လာမေျပာနဲ႔။ အဲဒီလို ထူ ေထာင္လာခဲ့တာ။ကဲမင္း ဒီေန႔ ဒီ အ ခန္းထဲကထြက္ရေတာ့မယ္။ ေနာက္ ျပန္လာခြင့္မရွိေတာ့ဘူးေနာ္။ ေသ ခ်ာလား၊ ေသခ်ာတယ္။ထြက္ သြား တယ္။ဦးပၪၥင္းဘဝကိုေပးတယ္။ ခုန က ေမးသလိုေပါ့။ ျပန္သတိရသလား မလုပ္ခင္ရွစ္ႏွစ္ေတာင္ ေလျဖတ္ ၿပီးၿပီပဲ။ ေနာက္တစ္ခုက ဒီလူႀကီးက ေျပာၿပီးေတာ့ မလုပ္လည္း မလုပ္ ဘူးကြာ။အဲဒီဟာႀကီးကပိုရွက္စရာ ေကာင္းတယ္။ လူတစ္ေယာက္က မေျပာခင္ စဥ္းစားေျပာ၊ၿပီးရင္ မျပင္နဲ႔ေတာ့ ေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္။
ကေလးေလးတစ္ေယာက္ကေမး တယ္ မွားေနရင္ေကာ ဘာေၾကာင့္ မွားလဲဆိုတာ လက္ခံေအာင္ေျပာ မွားတယ္လို႔ ဦးပၪၥင္းကိုယ္တိုင္လက္ ခံရင္ခ်က္ခ်င္းျပင္လိုက္မယ္။ ျပင္ တာက လြယ္တယ္ေလ။ မျပင္ဘဲ ထားတာက ပိုၾကာရတယ္။ အဲဒီျပင္ ျခင္း၊မျပင္ျခင္းဆိုတာက ခုနက မျမင္ရတဲ့စိတ္ကေလးကို ဟိုဘက္ ဒီဘက္လွည့္လိုက္တာမဟုတ္ဘူး လား။ အဲဒါကို ဦးပၪၥင္းဥပမာနဲ႔ေျပာ မယ္။ ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ အဂၤုလိမာ လနဲ႔ ေတြ႕တယ္။ ဒီလူႀကီးကလည္း ဘယ္သူေျမႇာက္ေပးလိုက္လဲ မသိ ဘူး။ လက္ညိႇဳးတစ္ေထာင္သူျဖတ္ တာ ကိုးရာကိုးဆယ့္ကိုးေခ်ာင္းဆို ေတာ့ သူျဖတ္တာေတြးၾကည့္တယ္။ တစ္ရက္တည္းနဲ႔ အကုန္ျဖတ္တာ မဟုတ္ဘူး။ ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္။ အဲဒီအနံ႔ႀကီးနဲ႔ သူ႔ကိုယ္ေပၚက ေသြး ေတြနဲ႔ စိတ္ေတြညစ္ဖူးလားမသိဘူး။ အဲဒီမွာ တအားနာမည္ႀကီးေတာ့ ဘုရင္က ဖမ္းမွျဖစ္မယ္။ အဲဒါကို အေမလုပ္သူက စိတ္ပူၿပီးေတာ့သူ႔ သားေလးေတာ့ လြတ္ရာေျပးေတာ့ ငါသြားေျပာဦးမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ သူက အဲဒီသားေလးခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ လာတာ ကိုဟိုပုဂၢိဳလ္ကေတြ႕ၿပီးဒီတစ္ေယာက္ ကိုပဲ ငါျဖတ္ေတာ့မယ္ဘုရားက ၾကားဝင္လိုက္တယ္။ မင္းအေမကို သတ္တဲ့သူျဖစ္ေတာ့မယ္။ အဲဒါေတြ မသိဘူးဗ်ာတဲ့။လက္ညိႇဳးတစ္ ေထာင္ ျပည့္ဖုိ႔အေရးႀကီးတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဦးပၪၥင္းေျပာခ်င္တာက အဲဒီ တစ္ေထာင္ျဖတ္ခိုင္းတဲ့လူကကိုယ္ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ဘာမွန္းညာမွန္းမသိ တဲ့သူက လိုက္ျဖတ္ႏိုင္ရင္ ျဖတ္မွာ ပဲ။ သူ႔ဆရာက ေျပာတာကိုး။ အဲ ေတာ့ ဆရာတင္တာမမွားေစနဲ႔ ကိုး ရာကိုးဆယ့္ကိုးေခ်ာင္း။နည္းတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ေသခ်ာစဥ္းစား ပုံ ျပင္လို မၾကည့္န႔ဲ အ႐ုပ္ျမင္ေအာင္ ၾကည့္။အဲဒီမွာ ဘုရားနဲ႔ သူနဲ႔ေတြ႕ တယ္။ သူတို႔ပါရမီေတြက ရွိေတာ့ ကဲ ခင္ဗ်ား ႐ႈပ္ေနတယ္။ခင္ဗ်ားကုိပဲ ျဖတ္ေတာ့မယ္တဲ့။ ေအးျဖတ္တဲ့ ။ ျဖတ္လို႔ေျပာၿပီး ခင္ဗ်ားက ဘာျဖစ္လို႔ ေျပးေနတာလဲတဲ့ ။ငါမေျပးဘူးတဲ့ ။ေျပးေနတာမင္းတဲ့။ အဲဒီစကား အဓိပၸာယ္ကို အဂၤုလိမာလက ခ်က္ ခ်င္းသေဘာေပါက္သြားတယ္။ဘာ ေၾကာင့္သေဘာေပါက္ တာလဲဆို ေတာ့ အဓိပၸာယ္က ငါသံသရာလည္ မယ့္ အေၾကာင္းအရာအကုန္လုံးကို ျဖတ္လိုက္လို႔ ျပတ္ေနၿပီ။ ေျပးစရာ မရွိေတာ့ဘူးရပ္ေနတာ။မင္းက သံသရာလည္မယ့္ လက္ညိႇဳးေတြ ေလွ်ာက္ျဖတ္၊အေမရဲ႕အသက္ ေတာင္ သတ္ေနတာ။ မင္းသံသရာ လည္ဦးမယ္တဲ့။ အဲဒီလိုအဓိပၸာယ္ ေပါက္ၿပီးေတာ့တစ္ပါတည္းၿပီး သြားေရာ။အဲဒီလိုလူမ်ဳိးထဲမွာ ဦးပၪၥင္းလည္းပါတယ္။တစ္ခ်က္ တည္းပဲ။ အဲဒီေတာ့ ဦးပၪၥင္းက စကားေျပာတဲ့ေနရာမွာ ဒီစိတ္ကို ျပဳျပင္ရမယ္။ဘယ္လိုျပဳျပင္ရင္ရမလဲ ဆိုေတာ့ ဒါ ဦးပၪၥင္း ဒီကိုလာတာ အဲဒီတစ္ခုေလးရခ်င္တယ္။
ဒီက ဒကာ၊ဒကာမေတြလည္း နားေထာင္။ ဟာ ဒီအသိေလးငါတို႔လို မၾကားရ တဲ့သူေတြဆီ ျပန္ေပးရင္ေကာင္းမွာပဲ။ အဲဒီစိတ္နဲ႔ ဦးပၪၥင္းျဖန္႔ေစခ်င္တာ။ မေသခင္ ဦးပၪၥင္းအသက္ ၆၈ႏွစ္ရွိ ၿပီ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ သက္တမ္းက ၇ဝဆိုရင္ ေနာက္ႏွစ္ႏွစ္ဆိုသြားၿပီ။ သြားၿပီဆိုရင္ခုနကသားႀကီးလို (စကားခ်ပ္-ယခင္အပတ္ဂ်ာနယ္မွာ ေဒြးကြယ္လြန္စဥ္ျဖစ္ရပ္ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး)ဘာမွလုပ္လို႔မရေတာ့ဘူးကြာလို႔ ဦးပၪၥင္းကိုေနာက္တစ္ေယာက္က လည္းေျပာဦးမွာပဲ။ဒါေၾကာင့္ ဦးပၪၥင္းလုပ္ခဲ့ခ်င္တယ္။ ဦးပၪၥင္း တို႔ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ။ ဘုရားမ ရွိေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူ႔တရားေတြက လြတ္ေျမာက္တယ္ ဗ်ာ။ ဒုကၡေတြက လြတ္ေျမာက္တယ္။ အဲဒါလက္ခံ လား။ အဲဒီေတာ့ ဦးပၪၥင္းဘုရားရဲ႕အ လုပ္ေတြကို တာဝန္ယူလို႔ရသေလာက္ ယူၿပီးေတာ့ ဒီကိုေရာက္လာတာ။
ဦးပၪၥင္းဒီကုိလာတာရွင္းတယ္။ ကူညီခ်င္တယ္ဘုရားရဲ႕ခုနက ပထမဆုံး ေျပာတဲ့ဘုရားရဲ႕တန္ဖုိးေတြသူ ေဟာ တဲ့ တရားေတြ လြတ္ေျမာက္ေစတာ ဦးပၪၥင္းကုိယ္ေတြ႕ပဲ။အဲဒီေတာ့ ခုနက ရဟန္းဘဝေတြေရာ၊ ေက်ာ္ ဟိန္းဘဝေတြေရာ၊ အဲဒါစိတ္မဝင္ စားဘူး။ ဦးပၪၥင္း လူတစ္ေယာက္အ ေနနဲ႔လူ႕တာဝန္ေတြကုိ ဘယ္ေလာက္ ေက်သလဲ။ အဲဒါျဖစ္ခ်င္တာ ရဟန္း ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေက်ာ္ဟိန္းပဲျဖစ္ျဖစ္၊ဘယ္ သူပဲျဖစ္ျဖစ္ လူ႕ေလာကကုိ ေရာက္ လာတာ ဘာလုပ္ဖုိ႔ ေရာက္လာတာ လဲ။ အဲဒါေတြလုပ္ၿပီးၿပီလား။ မလုပ္ ရေသးရင္ လုပ္ေတာ့ေနာ္ အခ်ိန္ သိပ္မရွိဘူး။ သားႀကီးကုိ ဦးပၪၥင္း ေျပာခဲ့တာဘာမွလုပ္လုိ႔မရေတာ့ ဘူး။ ေသသြားၿပီေလ။သူ နာမည္ႀကီး တာေတြ၊ မႀကီးတာေတြ ခုၾကာသြား ေတာ့သတိရေသးလား။ ဦးပၪၥင္းမ ယုံဘူး။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက လိမ္တတ္တယ္။သတိမရလည္း ရပါ တယ္ကြာ၊ ဟုတ္၊ဟုတ္မဟုတ္ဟုတ္ ေလွ်ာက္ေျပာေနတာ၊လိမ္ေနတာ ဦးပၪၥင္းမလိမ္ခ်င္ဘူး။ကုိယ့္ဘဝ ေအာင္ျမင္မႈကုိယ့္ဟာ ကုိယ္ပဲလုပ္ ေနာ္။ ဒုကၡထဲက လြတ္ေျမာက္မႈ ကုိယ့္ဟာကုိယ္လုပ္။ စိတ္မွန္သမွ် ေပၚတာနဲ႔ျပင္။သတိထားရမယ္။ အဲဒါေတြသတိဆုိတဲ့ စိတ္ကမပ်က္ ေအာင္၊အဆက္မျပတ္ ျဖစ္ေအာင္ သတိဆုိတဲ့စိတ္ေတြ ဆက္တုိက္ျဖည့္ ဆည္းေပးရမွျဖစ္မယ္ဆုိတဲ့ အဓိပၸာယ္မေပၚဘူးလား။ အဲဒါေလ့ က်င့္နည္းပဲ။ကုိယ့္ဆီမွာ သတိရွိတယ္၊ မရွိဘူးကုိယ့္ဟာကုိယ္စမ္းသပ္။
သေဘာေပါက္မွ လုပ္လုိ႔ ရမယ္ေနာ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့မျမင္ရတဲ့ စိတ္ကုိ ျပင္ရတာ။ ျပင္ခ်င္တဲ့စိတ္အ ရင္ျဖစ္ရမယ္။ျပင္မယ္လုိ႔လုံးဝဆုံး ျဖတ္ပါ။ ရေအာင္ျပင္ ဦးပၪၥင္းအရမ္း ဆုိးတာေနာ္။ခု ခပ္တည္တည္နဲ႔ သူမ်ားေရွ႕မွာခုံနဲ႔ထုိင္ၿပီး ေျပာေန တာ။ ဒါဦးပၪၥင္းအားထုတ္ ၿပီး ႀကိဳးစားလုိ႔ဒီေနရာေရာက္တာ။ ဒကာတုိ႔မုိ႔ရတာလား၊ ကုိယ့္ဟာ ကုိယ္လာထုိင္တာလား။ ဒကာတုိ႔က ထုိင္ခြင့္ေပးတာမဟုတ္ဘူးလား။ ဘုရားကုိေက်းဇူးတင္တယ္၊ သူ႕ တရားကုိအားထုတ္လုိက္တာ ေနရာ တစ္ခုရသြားတယ္။လြယ္လြယ္ေလး။ ေနာက္ၿပီး လက္ေဆာင္ေတြေပး ၾကတဲ့အထဲမွာ ဒီလုိအသိ တရားေပး တာနဲ႔၊ေက်ာ္ဟိန္းဘာဆုိ ဘာမွန္းမသိ ဘဲ ကားေတြ႐ုိက္တာနဲ႔ ဘယ္ဟာက ပုိၿပီးစိတ္ထဲကုိထိသြားလဲ။ လူျဖစ္က်ိဳး နပ္ေအာင္ အေမကုိ ဦးပၪၥင္းပူေဇာ္ တယ္ေလ။ ဦးပၪၥင္းတရား အားထုတ္ တယ္။ အသိဥာဏ္တစ္ခုအဲဒီမွာ ျဖတ္ခနဲဆုိဟာ ဘုရားေျပာတဲ့အသိဥာဏ္ေလးရၿပီ။ ဥပမာသတိထား ေနလား၊ ထားေနလား၊ ထားေနလား မရွိေတာ့ဘူး။ မရွိေတာ့ဘူး။ခုန စလုပ္ခ်င္တဲ့စိတ္ျဖစ္တယ္ ခုလုပ္ ေနတယ္။ ခုမရွိေတာ့ဘူးၿပီးသြားၿပီ။ ေနာက္တစ္ခုစတယ္။ အဲဒါသတိထား ေနလုိ႔။ခုနက ေတာင္ပုလုဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးက ျမတ္စြာဘုရားက တရားက်င့္လုိ႔ဘုရားျဖစ္တာပဲ။ ဘာပဲလုပ္လုပ္သိကၡာဆုိတဲ့ သတိရွိမွ ရမယ္။ ဘာပဲလုပ္လုပ္သိၾကလုိ႔လား။
သိေအာင္မလုပ္သင့္ဘူးလား။ဦးပၪၥင္း အဲဒါေျပာတာက ဆရာလုပ္တာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ အဲဒီဘာပဲလုပ္လုပ္ သိကၡာဆုိတဲ့စိတ္ကုိ ဦးပၪၥင္းလုိလား ၿပီးဦးပၪၥင္းသိခ်င္ခဲ့တယ္။ခုရၿပီ ဒါေပမဲ့ဘာလုပ္မလဲဆုိ။ ဒါပဲလုပ္ မယ္။ေသခ်င္တဲ့အခ်ိန္ေသခုဒါယ
ကာတုိ႔ဒါယိကာမတုိ႔ကုိၾကားျဖတ္ ေမးခြန္းေမးလုိက္မယ္။
ခုေနေသျခင္းတရားဝုန္းဆုိ ေရာက္လာရင္အဆင္သင့္ျဖစ္ တဲ့သူဘယ္သူရွိလဲ။
(ေမးျမန္းေျဖဆုိမႈကုိေတာ့ ဦးပၪၥင္း ဦးေက်ာ္ဟိန္းအပိုင္း၃အျဖစ္ဆက္ လက္ေဖာ္ျပပါမည္။)
Popular Journal

အပါတ္စဥ္တင္သမွ်ပို႕စ္မ်ားေခါင္းစဥ္အတိုင္းကလစ္၍ဖတ္နိုင္ပါတယ္

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...