သီလဝါဆိပ္ကမ္းတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဆန္စပါးအဖဲြ႔ခ်ဳပ္မွ ပိုင္ဆိုင္သည့္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ဆန္စပါး
အဖဲြ႔ခ်ဳပ္၏ တရား၀င္ ထုတ္ျပန္ထားေသာ သတင္းအရ သိရွိရပါသည္။
...
ယင္းဆိပ္ကမ္းကို သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း အကြက္နံပါတ္ ၂၈ တြင္ တည္ေဆာက္ခြင့္ ရခဲ့ၿပီး တန္ခ်ိန္ သံုးေသာင္း နီးပါး အတင္အခ်
ျပဳလုပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုအျဖစ္ တည္ေဆာက္မည္
ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဆန္စပါးလုပ္ငန္းရွင္ မ်ားျဖင့္ဖဲြ႔စည္း ထားသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ လယ္ယာ စီးပြားေရး အမ်ားပိုင္ ေကာ္ပုိေရးရွင္းမွ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ ဆန္စပါး အဖြဲ႔ခ်ဴပ္မွ ေဒါက္တာစုိးထြန္က “ဆိပ္ကမ္းက ဆန္စပါးတမ်ဳိးတည္းအတြက္ တည္ေဆာက္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းမဟုတ္ပါဘူး။ လယ္ယာထြက္ကုန္မ်ား အသုံးျပဳလုိ႔ ရပါတယ္။ ၿပီးစီးမဲ့ အခ်ိန္ကုိ ႏွစ္ႏွစ္အတြင္း ၿပီးမယ္လုိ႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္” ဟု ဆုိသည္။
ဆန္စပါးတန္ခ်ိန္ ၁ သန္းခဲြနီးပါး တင္ပို႔သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုတည္းတြင္ တင္ပို႔ပါက ခက္ခဲႏိုင္သျဖင့္ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ပဲမ်ဳိးစံုတင္ပို႔ ေရာင္းခ်သူမ်ားအသင္း အေနျဖင့္လည္း ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္ တင္ထားၿပီး လယ္ယာထြက္ကုန္မ်ား ျပည္ပတင္ပို႔ရာတြင္ လြယ္ကူႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Mizzima
အဖဲြ႔ခ်ဳပ္၏ တရား၀င္ ထုတ္ျပန္ထားေသာ သတင္းအရ သိရွိရပါသည္။
...
ယင္းဆိပ္ကမ္းကို သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း အကြက္နံပါတ္ ၂၈ တြင္ တည္ေဆာက္ခြင့္ ရခဲ့ၿပီး တန္ခ်ိန္ သံုးေသာင္း နီးပါး အတင္အခ်
ျပဳလုပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုအျဖစ္ တည္ေဆာက္မည္
ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဆန္စပါးလုပ္ငန္းရွင္ မ်ားျဖင့္ဖဲြ႔စည္း ထားသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ လယ္ယာ စီးပြားေရး အမ်ားပိုင္ ေကာ္ပုိေရးရွင္းမွ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ ဆန္စပါး အဖြဲ႔ခ်ဴပ္မွ ေဒါက္တာစုိးထြန္က “ဆိပ္ကမ္းက ဆန္စပါးတမ်ဳိးတည္းအတြက္ တည္ေဆာက္တဲ့ ဆိပ္ကမ္းမဟုတ္ပါဘူး။ လယ္ယာထြက္ကုန္မ်ား အသုံးျပဳလုိ႔ ရပါတယ္။ ၿပီးစီးမဲ့ အခ်ိန္ကုိ ႏွစ္ႏွစ္အတြင္း ၿပီးမယ္လုိ႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္” ဟု ဆုိသည္။
ဆန္စပါးတန္ခ်ိန္ ၁ သန္းခဲြနီးပါး တင္ပို႔သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုတည္းတြင္ တင္ပို႔ပါက ခက္ခဲႏိုင္သျဖင့္ တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ပဲမ်ဳိးစံုတင္ပို႔ ေရာင္းခ်သူမ်ားအသင္း အေနျဖင့္လည္း ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္ တင္ထားၿပီး လယ္ယာထြက္ကုန္မ်ား ျပည္ပတင္ပို႔ရာတြင္ လြယ္ကူႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Mizzima