ယင္းကဲ့သုိ႔ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔ ႐ႈပ္ေထြးမႈ ျဖစ္စဥ္မ်ားကုိ ရႇင္းလင္းရန္အတြက္ ယခင္က
ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕တြင္ အဖြဲ႕ (၈) ဖြဲ႕ႏႇင့္ မထသ(ဗဟုိ)တြင္ အဖြဲ႕ (၈) ဖြဲ႕တုိ႔ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ပုိမုိဆုိးရြားလာမႈေၾကာင့္ ယခုအခါ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕တြင္ အဖြဲ႕ (၂) ႏႇင့္ မထသ(ဗဟုိ)တြင္ အဖြဲ႕ (၈) ဖြဲ႕တုိ႔ ထပ္မံ တုိးခ်ဲ႕ထားေၾကာင္း သိရသည္။
''အရင္တုန္းကဆုိရင္ ယာဥ္ေၾကာ ရႇင္းလင္းေရးအဖြဲ႕ (၈) ဖြဲ႕ပဲရႇိတယ္။ အခု ေနာက္ထပ္ (၈) ဖြဲ႕ ထပ္မံၿပီးေတာ့ တုိးခ်ဲ႕ထားပါ တယ္။ ရႇင္းလင္းေရးအဖြဲ႕မႇာ ယာဥ္လုိင္းက တာ၀န္ရႇိသူေတြ၊ မထသ (ဗဟုုိ)၊ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႕ စတဲ့ တာ၀န္ရႇိသူေတြ ပါ၀င္ပါတယ္။ ယာဥ္ေၾကာေတြ က်ပ္ရျခင္းရဲ႕အဓိက အေၾကာင္းအရင္း အခ်က္အခ်ဳိ႕ကေတာ့ လမ္းေတြက်ဥ္းတာ၊ စည္းကမ္းမဲ့ယာဥ္ေတြ မ်ားတာ၊ ေျပးဆြဲေနတဲ့ ယာဥ္ေတြ မ်ားလာတာနဲ႔ မီးပြိဳင့္စနစ္ေတြေၾကာင့္လု
အလားတူ ယာဥ္ထိန္း ဒုတပ္ဖြဲ႕ခြဲမႇဴး ႐ုံး(ရန္ကုန္)မႇ တာ၀န္ရႇိသူ ရဲမႇဴးသာေဌး က ''ယာဥ္ေၾကာရႇင္းလင္းဖုိ႔နဲ႔
Eleven Media Group
စက္တင္ဘာ ၂၄ ရက္ နံနက္ပုိင္းက တာေမြၿမိဳ႕နယ္ ဦးခ်စ္ေမာင္လမ္းေပၚတြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔ေနစဥ္ (ဓာတ္ပုံ-ၾကည္ႏုိင္)
http://